« terug naar vorige pagina

Klacht

Heeft u een klacht over onze praktijk?

Wij doen ons uiterste best om ons werk professioneel uit te voeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of bent niet tevreden over de behandeling. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Dit kunt u doen door onderstaand klachtenformulier van de praktijk in te vullen en vervolgens op de knop versturen te drukken. Tevens is het klachtenformulier verkrijgbaar en in te vullen in de huisartsenpraktijk. U kunt het dan geven aan de doktersassistente. De beschrijving van de klachtenregeling van onze praktijk vindt u hier: Klachtenregeling

Nadat wij uw formulier ontvangen hebben nemen wij uw klacht in behandeling.

 

Klachtenformulier voor de patiënt

  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.